Trästege

Gratis & enkelt!
Bor precis bredvid atorps skog så när jag var ute och gick med min vovve såg jag att dom rensat bland alla träd så jag tog med mig några avkapade hem och sågade jämn längd på de längsta och valde sen att stegen skulle växa i bredd och inte vara så perfekt så jag sökte inte efter dom rakaste grenarna utan nöjde mig sålänge tjockleken var bra. 
 
När allt var färdigsågat tog jag in dem för torkning och efter det målade jag dom. Idag knöt jag ihop med billig tråd från Maxi. Ska se om jag hittar några läderremmar och gammaldax spik för dekoration!
Jag har inte alls något uttänkt ställe för den, visste bara att jag var tvungen att testa pussla ihop den. Bild på självaste resultatet kommer när den bott in sig! :) 
 
 
 
/ Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback