byte av soffa

När jag flyttade in hit oktober 2012 var vardagsrummet tapetserat i ljusbrunt så jag satte dit en fondvägg, tapet från Rusta och målade dom andra väggarna vita.
 
 
 
Valde i sommras att köpa en ny soffa som fyller hela väggen. Hittade en grymt passande på Svenska Hem som är underbar. I samma veva fick jag låna syrrans matta som låg och vilade i hennes förråd och åkte förbi ett stort företag och frågade om jag fick ta en av deras sladdtrumma. Dom får tydligen igen pengar när dom skickar tillbaka trummor som de inte använder mer så det kändes bättre att fråga ist för att bara ta då dom faktiskt bara står fritt fram. Den skurade jag upp och målat ett varv så den har fortfarande en sliten look. Fantastiskt nöjd! Tänkte sätta hjul på den men den är redan perfekt höjd så det skulle tyvärr bara förstöra för mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback